06 декември 2012

Аз съм Туроператор

Долното го пулучих на мейл преди известно време. Не знам кой го е писал, но има страшно верни неща. А и малко смях никога не е излишен:
"Аз съм туроператор…. имам дипломи по счетоводство, право, връзки с обществеността, маркетинг, бизнес администрация, компютърни науки, гражданско строителство, и суахили.

Аз съм туроператор…. Разбира се, че помня резервации, които сте направили преди шест години, въпреки че Вие не помните нищо свързано с тях и можете да кажете само, че са направени на човек с фамилия, която започва с Т.

Аз съм туроператор…. За мен не е проблем да Ви резервирам седем свързани апартамента за непушачи, с изглед към басейна с по две големи и четири походни легла във всеки от тях. И да разбира се, че е моя вината, че в хотела няма хеликоптерна площадка.

Аз съм туроператор…. и всички автобуси, които ползвам са с широката страна напряко на пътя, за да можете всички да сте на първата седалка.

Аз съм туроператор…. И разбира се, зная всички говорими езици на света (и няколко мъртви). Също така не се съмнявайте, че съм посетил всяка точка по света и каквото и да ви разказвам за дадено място – то е от лични впечатления. И накрая най-важното – дори да не знаете какво искате, бъдете сигурни, че ще го получите.

Аз съм туроператор…. За мен е пределно ясно, че когато правите резервация за Петък, Вие всъщност имате предвид Събота.

Аз съм туроператор…. Аз имам всякаква информация, но все пак не мога да Ви кажа, защо в хотелската Ви сметка за 1989 година фигурира разход от 50 стотинки за телефонен разговор, след като Вие не сте длъжен и не трябва да плащате телефонни разговори.

Аз съм туроператор…. И да аз лъжа, когато казвам, че няма свободни места на възможно най-ниска цена, по време на високия сезон в избрания от Вас хотел или превозно средство.

Аз съм туроператор…. Самолета е на баща ми и винаги мога да го разтегна с още няколко седалки, за да можете да се качите и Вие! И за мен не е проблем да построя набързо още няколко стаи в хотела, който сте си избрали и за който няма вече места и този път, разбира се, няма да забравя и хеликоптерната площадка.

Аз съм туроператор…. За мен не е проблем да правя резервации за трима човека и да говоря на петнадесет телефона едновременно.

Аз съм туроператор…. И винаги съм наясно къде са най-добрите вегетариански, монголски и барбекю ресторанти във всички страни по света.

Аз съм туроператор…. Мога да Ви дам полезни съвети как да прекарате чудесно времето си във всички градове по света и то без да харчите никакви пари.

Аз съм туроператор…. И поемам пълната отговорност за качеството на храната в самолетите, задръстванията, световната финансова криза, природните бедствия, проблемите в страните от Северна Африка и т.н.

Аз съм туроператор… Никога не ми е неприятно когато прекарам няколко дни в изготвяне на оферта по зададен от Вас маршрут и след като Ви я предоставя чуя по телефона “Благодаря, но аз вече си го резервирах по интернет и спестих цели 30 лева” И абсолютно никога не злорадствам, когато след това се обадите от там за където сте тръгнали, да ми кажете, че са анулирали Вашата хотелска резервация или полет и се намирате на средата на нищото и просто няма как да се обадите на Вашия интернет доставчик да Ви помогне в този случаи.

Аз съм туроператор… Обичам, когато хората идват при мен в извън работно време и очакват да знам наизуст всички тарифи на полетите от Ню Йорк до Токио през Варшава, както и какво се е променило във всички хотели по света за идващия сезон.

Усмихвам се, съпричастен съм, съчувствам, пея, танцувам, правя кафе и Ви забавлявам винаги и по всяко време ….. Аз съм туроператор!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар